spoje v eaglu

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Říjen 18 21:47:39 CEST 2006

Swaplevel je dobrá k tomu, aby si člověk mohl přehazovat hradla pomocí
příkazu GATESWAP.
To slouží k tomu, aby si člověk mohl ve schématu přehazovat hradla tak,
jak se to lépe hodí na desce. Přidáním jednoho invertoru do schématu
jich totiž na desku přidáváte šest. A když jsou ve schématu celkem
použité jen např. tři, může se při návrhu desky ukázat, že lepší než
použít invertory A,B,C by bylo lépe použít např. A,C,E neboť deska se
pak lépe routuje  A od toho je příkaz GATESWAP, který umí prohazovat ta
hradla, která mají nastavené stejné číslo SWAPLEVEL. Typicky se tam dává
1 a ADD se nastaví na Next, zatímco symbol napájení (piny 7 a 14) má
swap nastavený na 0 a ADD na Request.

Ale tomu, jak se Vám "pospojují" výstupy moc nerozumím. To jako když ve
schématu použijete jedno hradlo, tak Vám to hodí na desku brouka, který
má výstupy spojené ?

Zdraví PavelK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zdeněk lada
Sent: Wednesday, October 18, 2006 9:28 PM
To: HW-news
Subject: Re: spoje v eaglu

Piny jsem pojmenoval A a Y. Pospojují se mi jen výstupy, ne vstupy.
Chci mít na výstupu pin PWR, tedy invertovaný.
Ještě nevím na co je vlastnost swaplever.
Číslování mám podle mě dobře. Udělal jsem to v podstatě podle vašeho
popisu.

Knihovnu TTL si kreslím proto aby hradla vypadala podle staré ČSN normy.