Pozarni alarm - normy, testovani

d.hankovec@centrum.cz d.hankovec@centrum.cz
Středa Říjen 18 21:30:15 CEST 2006

No tak je to to same :)))))  Zadne dalsi zadani ani pozadavky necekejte, ono totiz na muj pozadavek zpresneni prisel dalsi prelozeny navod s fotkami, ktery je ale o
necem uplne jinem, kde se dokonce popiraji nektere veci z toho prvniho "zadani". Dneska jsem mel s tim clovekem tel. rozhovor asi 3/4 hodiny a fakt
 jsem se nestacil divit. No nic, pokud chcete, poslu Vam klidne to druhe "zpresneni", kdyby jste to chtel, napiste privatne na info-zavinac-dhservis.cz , abych
tu zbytecne neplkal  mimo tema.

David Hankovec