OT: jaky MP3 prehravac

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Říjen 18 14:57:40 CEST 2006

Tak sem hodim rozlusteni hlavolamu:) Nakone jsem se rozhodl pro
Sandisk Sansa m250. Hodim sem sve prvni prostrehy:
+dela se v kapacitach 512M-2G (teoreticky az 4G, ale ten jsem nikde
nevidel). Ten 2G je za cca 1800, coz mi vyhovovalo
-nepodporuje pametove karty. Avsak ty, co pametove karty podporuji
byly cenove v oblasti, kam nejsem ochoten jit
+s kvalitou prehravani jsem nadmiru spokojen
+Neprehrava sice podle adresaru, ale ale podle ID3 tagu (deska, autor,
zanr - to mne nadchlo jeste vic, nez adresare. Ale je to vec vkusu. A
je treba mit v poradku ty tagy:)
+Vydrz slusna (pokud muzu zatim posoudit),
+++jede na NiHM mikrotuzku (zdaleka neni pravidlem)
+-OLED display by mozna byl lepsi, ale modre (:D:D:D) podsviceny LCD
display je velice dobre citelny)
+-Nema radio, ale prehranim FW je mozno radio "doinstalovat"

Celkove u mne naprosta spokojenost, muzu jen doporucit. A hlavne chci
podekovat vsem, co mi radili. Sice jsem nekonec nekoupil zadny z
konkretne doporucovanych tipu, ale "nasmerovalo" mne to. Dik.
Hezky den,
Marek