lattice a ispL*EVER a 1032E

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Říjen 18 12:53:50 CEST 2006

Kdysi jsem měl podobný problém. Koupil (tenkrát to zdarma nedávali) jsem
si Xilinx Foundation a po cca. roce byly místo isp1016 a isp1032 nové
součástky, já jsem od nich dostal upgrade software a staré součástky to
přestalo podporovat.
Nicméně jsem jim napsal a ukázalo se, že to až tak vážně nemyslí. Buď mi
poslali mailem jeden soubor nebo mně v mailu napsali, který soubor mám
poeditovat a už je to podporovalo. Pamatuju si to jen matně, ale byl to
nějaký textový file, kde staré součástky byly prostě zakomentované a
program je nenabízel při volbě obvodu.

Zdraví PavelK