RE: Když už jsme u těch Luxeonů

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Říjen 18 03:38:54 CEST 2006

Omlouvám se, že do toho vstupuji, ale já jsem svým původním nevinným
dotazem vážně nechtěl zakládat nějaký flame.

Já se prostě v analogu až tak moc nevyznám a krom toho, nemám cívky rád.
Jednak se až do nedávna nedaly víceméně koupit a i když se dneska koupit
dají, tak když mi je nasypou v GM do jednoho pytlíku, tak doma nepoznám
jednu od druhé, protože nemám RLC metr. :-)

Na druhou stranu musím uznat, že diskuse byla celkem užitečná. Nakopnulo
mně to správným směrem a po celodenním studiu jsem asi víceméně
pochopil, jak zhruba fungují spínané zdroje.
Takže zkusím obojí (jak MC34063 tak PIC) a uvidím, co bude lépe
fungovat.

Zdraví PavelK