par otazek tykajici se desky s vetsim FPGA

Pavel Krejci krepa.hw@seznam.cz
Úterý Říjen 17 22:53:45 CEST 2006

Spartan 3E Starter Kit ma tohle:

IC7 is a Texas Instruments TPS75003 triple-output regulator. The
regulator provides 1.2V
to the FPGA’s VCCINT supply input, 2.5V to the FPGA’s VCCAUX supply
input, and 3.3V
to other components on the board and to the FPGA’s VCCO supply inputs on
I/O Banks 0,
1, and 2.

A texas o tom pise

Integrated Triple Supply Power Management IC for Xilinx(R) Spartan(TM)-3
FPGAs

PK