RE: Když už jsme u těch Luxeonů

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Říjen 17 18:55:59 CEST 2006

Zdravim,

Ale no taak, tohle je prinejmensim ustipačnost :).
Jde o to, ze ty integrace co jste uvedl jsou typicky urcene pro aplikace,
kde je dostupny predimenzovany zdroj, takove ty ruzne adaptery pro scannery,
tiskarny nebo pak vykonne aplikace jako PC zdroje a podobne.

Tam se moc na minimální spotrebu nehraje.

Proste byste musel nosit o par deka energie navic v akumulatoru, proc? Jen
proto, ze mam mindrák z procesoru? No tak prosim:)...

Druha vec je rychlost stabilizace u PICky, ale to je u LED diod podruzne
tema.

Takze Vazeny pane, copak bude zrat vice? Dvacet let technologicky zastaraly
integrac typu UC...., TL..., NE... nebo ta picka?

A nakolik slozite po HW strance bude zavedeni nejakých "inteligentnich"
funkci jako ochrana vybiti aku a podobne u ruznych variant s cistym
analogovym rizením a nebo s procesorem?

Ja myslim, sorry, vim, ze po HW strance na reseni s PICkou zmena nebude
krome delice napeti od aku zadna a zarizeni nezastara ani při prechodech
mezi ruznym typy aku a ruznym poctem aku:

NiCD,NiMh,LiOn,Pb, jiné.

Vzdy je ti jen otazka prekompilovat program s jinymi konstantami,
naprogramovat svaba a jedem dal...

S pozdravem,
                Marek Pavlu