Totalne neprakticky OT-Zajem o fyziku malych castic atd..

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Říjen 17 09:27:56 CEST 2006

...takisto by som doporucil knihu 'strucna historie casu' od Stephena Hawkinga a pred casom som do Ciech posielal 8 DVDciek s programom slovenskej televizie "pod lanmpou" kde sa bavili o najmnesich casticiach hmoty. Poproste niekoho na konferencii nech vam to opali, je to celkom pochopitelna debata prave o tomto probleme...
Potom ked viete anglicky tak si pozrite nase stranky www.cern.ch, je tam uvod do problematiky spracovany pre laicku verejnost (nefyzikov), doplneny obrazkami a tak :-)
b.