RE: Když už jsme u těch Luxeonů

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Říjen 17 16:54:25 CEST 2006

Zdravim,

V pripade blokujícího menice, tedy pro pripad pouze tlumivky a ne
transformatoru sice klesne celkovy proud a tim usetri energii v teple pro
snimaci rezistor, ale zase klesa účinnost menice tim vice, cim vetsi je
rozdil napeti napájecího a výstupního napeti...

Idealni vzhledem k ucinnosti by byl menic s transformatorkem a mne osobne
nejlepe vyhovuje verze nebloujici energi v jadre...

S pozdravem,
                Marek Pavlu