Totalne neprakticky OT-Zajem o fyziku malych castic atd..

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Říjen 17 14:10:42 CEST 2006

Zdravim,

Urcite nejde o tema neprakticke, aplikace casticove fyziky najdete za kazdym
rohem, staci se divat a premyslet:-).

Elegantní vesmír : superstruny, skryté rozměry a hledání finální teorie /
Brian Greene

Snění o finální teorii / Weinberg, Steven

<http://aleph.vkol.cz:80/F/AEJVEQ55REMBVLAQIS1J4P19CVIVGM4LAA9KYF615VNH23DTQ
B-81797?func=BOR-HISTORY-LOAN-EXP&index=0116&loan_number=001081328> Hledání
teorie všeho / Stephen Hawking

První tři minuty : moderní pohled na počátek vesmíru / Weinberg, Steven

Část a celek : rozhovory o atomové fyzice / Werner Heisenberg

Fizika a filozofie / Werner Heisenberg

Mnoho podstatnych informaci o vzniku, vyvoji casticove fyziky a jejich
výsledcích najdete i u ruskych autoru.

S pozdravem,

                        Marek Pavlu

  _____