Modelarske servo

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Říjen 17 10:46:43 CEST 2006

Je fakt ze kdyz byl veliky pruvan, tak ji deda zarazel zvenku drevenym
klinkem, aby se neotevirala (varilo se prevazne na starych kachlovych
kamnech, kde se topilo uhlim/drevem a digestor byl nad plynovyma kde se
varilo malo). Ale vhodna pruzinka by to jiste vyresila, nebo i nejaky
elektromagnet s vysouvacim jadrem, kde by byl na na konci maly magnet a
ten by se vzdy prichytil na klapku resp. klapka na magnet (kdyby byla z
hliniku, mohl by na ni byt prilepen tez maly magnet), bylo by to
jednoduche a rekl bych ze i spolehlive. S modelarskym servem bych to
rozhodne neresil.