Modelarske servo

pyrin pyrin@volny.cz
Úterý Říjen 17 09:54:42 CEST 2006

Vyrabi se vnetilator, ktery ma automatickou klapku. Pri zapnuti motoru se za
par sekund otevre klapka a pri vypnuti se pak zase zavre.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Ivan Kiss" <Ivan.Kiss@Novohrad.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 17, 2006 9:33 AM
Subject: Modelarske servo

Zdravim konferu.

Uvazujem pouzit modelarske servo na ovladanie klapky odsavania
kuchynskeho digestora.
Kedze nie som modelar a najblizsia predajna je daleko, chcel by som sa
najprv opytat na konstrukciu serva. Slo by lacne servo rozobrat a
upravit tak, aby sa ovladal priamo motorcek? Teda nechcem ho ovladat
sirkou pulzu. Potrebujem otocenie o cca 90 stupnov. Ma servo aj nejake
koncove spinace, ktore by sa dali vyuzit?
Vedia pritomny modelari poradit? Nechcem objednavat zbytocnost.

Vdaka
IK