Re: Když už jsme u těch Luxeonů

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Říjen 17 09:39:00 CEST 2006

V uvedeném zapojení dosáhnete nejvýše napětí napájecího:-)
Musíte jej změnit na blokující, tzn. cívka povede ze vstupu
na D od N-MOSFETu, který má S na GND. Z místa spojení tranzistoru
a cívky vyvedete diodu na výstup a paralelně k výstupu zapojíte kondenzátor.
Po této změně dosáhnete naopak nejméně napájecího napětí.
Pro výpočet cívky použijete samotné vstupní napětí (zbytek vzorce zůstane),
min. kapacitu kondenzátoru vypočítáte: C= 20*Ivyst / (f*Uvyst)

PH

From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
Asi se ptám úplně jako idiot, ale jak v tom zapojení(AN847) dosáhnu tak
vysokého napětí ?

Parametry cívky se počítají podle vzorce L= (Vbatt - Vfor)/(Irp x Fsw x
2)

Z toho mně jaksi plyne, že když posčítám úbytky napětí na diodách,
dostanu se při sériovém zapojení někam hodně nad napětí baterie a tenhle
vzoreček nemá smysl.

Ale nebijte mně, hned v úvodu jsem avízoval, že v cívkách se prostě
nevyznám :-))