RE: Oceňování prototypů

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Říjen 17 06:59:18 CEST 2006

Jo, podle toho jak se mi do toho chce taky obcas ocenuju. Nejlepsi je,
kdyz nabidnu cenu, ktera ma jednoznacne odradit, protoze se mi nechce a
ono to dopadne. To mam pak smisene pocity ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of HWsnail
Sent: Monday, October 16, 2006 11:39 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Oceňování prototypů

At 07:01 PM 10/16/06, you wrote:
>atestu atd. si resi zakaznik. Jedna se v podstate o dodavatele pro
>automobilku... Takze rekneme 20kkc je optimalni castka? Kdyz vyvijim

To se asi doopravdy neda nejak obecne definovat. Ja treba pamatuju
pripad, kdy jsem nabidnul udelat nejaky vyvoj za 15000 (ze by to bylo
jeste v dobe pred tim $1000 predsevzetim? ;-), ale byl jsem moc
drahy, udelal to misto me nekdo jako melouch v praci, na zarizeni
zamestnavatele a asi i v pracovni dobe - za 5000.

Spodni hranici budou omezovat naklady, to je evidentni, horni hranici
pak vsechno mozne - co je zakaznik ochoten skousnout, pripadne jakou
ma konkurencni nabidku. Zalezi i jak moc do te problematiky zakaznik
vidi (jestli se mu daji veset buliky na nosy nebo ne), jestli je to
pro nej rozhodujici polozka nebo ne, jak nutne to potrebuje, jestli
na tom zavisi nejaky vetsi projekt nebo je to vec samostatna, ale i
jestli se Vam ho vyplati dneska natahnout a on si priste najde nekoho
jineho, nebo jestli je to perspektivni odberatel vyvojovych praci a
budu si ho hyckat. A taky jestli se mi do toho vlastne chce nebo ne
:-). A urcite jsem jeste na neco zapomel.

J. Hanzal