Totalne neprakticky OT-Zajem o fyziku malych castic atd..

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Říjen 17 00:17:49 CEST 2006

http://aldebaran.cz/
http://avc.sh.cvut.cz/archiv/index.php?id=104&select=Astrofyzika

PH

From: Standa Palas
> Vzhledem k tomu,ze jsem zde zaregistroval nabídky na ruzné prednásky
>  o fyzice malých cástic popr.o vekém tresku dovolím si malý spise soukromy
> dotaz ,ale treba by to mohlo  jeste nekoho zajimat.
Jsem elektronik,spíse zalozený prakticky nez teoreticky.
Presto by mne zajimaly nejnovejsí vyzkumy ohledne malých cástic,vzniku vesmíru,
> teorie cerných der atd... Jenze...
Kde se o tom doctu? Vsude se píse o paranormálních jevech a ostatních nesmyslech
> ale chybí mi neco na zpusob Grygarových Oken vesmíru dokorán.Snad  jen
> trochu podrobnejsí. Ale zas ne az tak moc,abych se v tom neutopil.
> Jde to vubec pochopit bez príslusných znalostí matematiky? Existují knihy které
> by to popisovaly i pro laiky ale pritom prísne vedecky a ne jenom populárne a blbe?
Vzhledem k tomu ,ze je v této konferenci nekolik profesionálu z techto oblasti,prosím