RE: Oceňování prototypů

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Říjen 16 19:45:30 CEST 2006

Tak bych to spocital "klasicky" - odhad poctu hodin prace * sazba +
rezie + neco, pokud to vyjde malo (min nez tech cca 20tKc ;-) )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr King
Sent: Monday, October 16, 2006 6:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: Oceňování prototypů

Presne tak, tady jde o jednuchou vec, navic vsechno ostatni ohledne
atestu atd. si resi zakaznik. Jedna se v podstate o dodavatele pro
automobilku... Takze rekneme 20kkc je optimalni castka? Kdyz vyvijim
neco, co sam prodavam, vim, ze mi to prinese minimalne 30 000 ale tohle
je jina situace, tady nevkladam svuj napad a prodejni schopnosti, jen
tupe udelam neco, co mi nekdo nadiktuje + pridam sve znalosti... Diky za
informace. Petr