Winmail

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Říjen 16 18:15:25 CEST 2006

Tak to by me taky zajimalo, od jednoho adresata kdyz odejde email na dve
adresy,
normalne kopii,tak jednomu dojde v pohode, a u jednoho se stane co pisete,
vubec
nechapu co to je jestli to je vir nebo co se deje a nevyresil jsem to, to
jsem rad
ze nejsem v tom jen sam.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "ok1ia" <ok1ia@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 16, 2006 9:20 AM
Subject: Winmail

Ahoj, ptám se: proč najednou při posílání mailů s přílohou je tato příloha
( třeba xxx.mpg) přejmenována  na " winmail.dat " ??? Adresáti mi teď
nadávají, že to nemůžou přečíst. Poslal jsem si to sám sobě a já to čtu
normálně - nemám to přejmenováno...Co se mi v PC přihodilo ???
Je to tím, že jsem si nainstaloval SpamHighter ?? nebo jsem něco špatně
nastavil??
Díky za rady, Honza.