Supersvitive LED (bylo: Menic ve svitilne pro Luxeon)

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Říjen 16 11:14:53 CEST 2006

Taky spickove alkalicke clanky muzou mit nekolikrat vetsi kapacitu, tak
treba zas tak moc nekecaji ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Monday, October 16, 2006 9:51 AM
To: HW-news
Subject: Re: Supersvitive LED (bylo: Menic ve svitilne pro Luxeon)

Zdenek napsal(a):
> Pro zajimavost:
> Udelal jsem testik vydrze baterie s 3xLED a 2xAA bateriemi. Teoreticky

> mela byt doba sviceni (s nenabijecimi) 80-100 h, pri pouziti aku 2300
> mAh NiMH to bylo necelych 20 h! Pri celkovem napeti 1,1 V jeste
> svitila, ale uz nefungoval elektronicky vypinac. Jeden clanek uz mel
> 0,2 V.
>
> Zdenek

Aby to melo nejaky smysl tak je treba uvest bud zapojeni nebo vyrobek,
ktery jste zkousel - jinak je to naprosto nepouzitelny test.

Protoze to az tak nesmyslne hodnoty nejsou. Bezne maji ty baterie
kapacitu o 10% mensi - tedy cca 2000-2100mA coz je pri vydrzi 20h odber
100-105mA a to si tri paralelne spojene LEDky vezmou uplne bezproblemu.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info