Supersvitive LED (bylo: Menic ve svitilne pro Luxeon)

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 16 11:10:51 CEST 2006

Pavel Kadečka napsal(a):

> Z kterých tří barev by se ta bílá skládala? R+G+B? Seženete modrou LED
> s takovou svítivostí a cenou jako má červená LED?
>
> Navíc nevím jak to pak složit - přes nějaký hranol? Nebo přímo svítit
> na jedno místo?

No trosku mi uslo, ze flajzar tam nema stejnou ledku i v modre barve (ma
jen RGY). Modre ma jen 30cd - tak bych musel dat dve. Ale je to trochu
problem - na druhou stranu si mohu pomery libovolne namixovat.

Svitil bych vzhledem k male plose cipu a pouzdra do jednoho mista.

Ale proto jsem se ptal zda to nekdo nezkousel.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info