Supersvitive LED (bylo: Menic ve svitilne pro Luxeon)

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 16 10:37:39 CEST 2006

Dusan Dolezal napsal(a):
> Kdyz uz jsme nakousli toto tema, posledni dobou se objevily LEDky s
> hodne vysokou svitivosti,jako napriklad
> http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2379&cat=530&open=10&z=galerie
> nebo http://www.bel-shop.eu/detail48.html (ta ma sice polovicni
> svitivost, ale zase pri mirne vetsim uhlu a taky stoji polovinu), nemate
> s nimi nekdo praktickou zkusenosti? Skutecne maji ty LEDku vyssi ucinost
> a sviti i pri 20mA o tolik vice? Chystam se delat nejaka nouzova
> svititka do baraku tak koukam co je dnes k mani, vesmes bych vsechny
> [...]

No take jsem po nic koukal tedy spis po techto
http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2378&cat=530&open=10&z=galerie

jsou jen o 4Kc drazsi a mely by svitit vic.

Nicmene by mne zajimalo zda by nesla slozit bila barva svetla ze tri
ledek jako jsou tyto
http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2376&cat=530&open=10&z=galerie

Stoji 19Kc a to by byla slusna cena 57Kc za cca 90-210Cd.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info