RE: Tak buď blbnu já nebo Eagle

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Říjen 14 14:58:09 CEST 2006

No jo,

problém je odhalen. Ale co s tím dělat ?

Problém je v tom, že TQFP100 je v metrickém gridu a zbytek věcí v
palcovém. Když nastavím grid v desetinkách mm. a usadím do gridu to
TQFP100 pouzdro, tak to začne protestovat u ostatních součástek. A
naopak, pokud se součástky přitáhnout do palcového gridu, protestuje to
u TQFP100 pouzdra.

Jak se to dá obejít ?

Zdraví PavelK