Tak buď blbnu já nebo Eagle

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Říjen 14 04:47:57 CEST 2006

Zdravím,

neuměl by někdo poradit ?

Mám takový podivný problém s Eaglem (4.11).

Na desce mám umístěný ATMega 2560 v pouzdře TQFP100 a něco kolem něj.
Problém je, že ať dělám co dělám, autoroute nechce routovat spoje, které
k té ATMega vedou.
Přesněji řečeno, routuje jich jen pár. Měnit šířku spoje, routing grid
nebo cokoli jiného jaksi nepomůže.
Když jsem zkusil malý testík na kterém je jen ATMega a 8-pinová lišta
připojená na jeden port, tak to autorouter nenaroutuje taky. I když dám
grid, clearance a width na 1 mil.

Netuší někdo, kde blbnu buď já nebo Eagle ? Dělám s tím programem už pár
let, ale tohle se mi ještě nestalo. Kontroloval jsem i součástku v
knihovně (nedělal jsem jí, je to stažená knihovna od CADSoftů) a vše se
jeví OK.
Když zkusím spoje tahat ručně, tak to taky jde.

Tak kde je sakra problém ???

Zdraví PavelK