Supersvitive LED (bylo: Menic ve svitilne pro Luxeon)

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Říjen 13 22:43:08 CEST 2006

Kdyz uz jsme nakousli toto tema, posledni dobou se objevily LEDky s
hodne vysokou svitivosti,jako napriklad
http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2379&cat=530&open=10&z=galerie
nebo http://www.bel-shop.eu/detail48.html (ta ma sice polovicni
svitivost, ale zase pri mirne vetsim uhlu a taky stoji polovinu), nemate
s nimi nekdo praktickou zkusenosti? Skutecne maji ty LEDku vyssi ucinost
a sviti i pri 20mA o tolik vice? Chystam se delat nejaka nouzova
svititka do baraku tak koukam co je dnes k mani, vesmes bych vsechny
musel objednavat postou a kdyz uz budu platit postovne, tak bych jich
vzal vic, ale nechce se mi kupovat zajice v pytli...

Dusan Dolezal