(OT:)Horkovzdusna pistole

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Říjen 13 13:53:15 CEST 2006

 13.10.2006, 13:48:26

Proc OT ?

dvojstupnova regulace staci tak na "tezbu soucastek ze st. desek"
pro setrnejsi praci a pajeni je IMHO treba jemnejsi regulace.
Ventilator v pistoli byva zapojen na odbocku topneho telesa, takze
nezavisla regulace ventilator/topeni bez zasahu do pistole nepujde.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz