Re: Menic ve svitilne pro Luxeon

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Pátek Říjen 13 12:33:29 CEST 2006

Osobne si myslim, ze LED nejsou v techto svitilnach nic extra. Ostatne nekdo uz tu psal ze hodne dobra LED se dostane maximalne na ucinnost halogenky. Sam pouzivam toto
http://www.vseprokolo.cz/vseprokolo/Osv%ECtlen%ED//AUTHOR/1291-Author%20A-M4%20Xenon.html
a zatim naprosta spokojenost, sviti uplne bohovsky oproti normalnim zarovkovym, pouzivam to s 4xAA NiMH 1800mAh ale vydrz jsem nikdy nemeril. Je zajimave ze ta zarovka nehasne pozvolna jak se vybiji baterie, ale sviti porad pekne a pak najednou konec. Mozna to je i vybijeci charakteristikou NiMH aku.