IRF840 v TO220 puzdre ?

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Pátek Říjen 13 10:54:01 CEST 2006

Zdravim,
kupil som si IRF840 v TO220 puzdre, isli OK az kym som ich vlastnou
hlupostou neodpalil.
potom som siel tuna v Ziline do kamenneho obchodu a kupil si dalsie.
tieto vsak su v TO220 ale nozicky su vykrivene, stredna dopredu, bocne
trochu dozadu.
pozeram na irf.com (na oboch seriach je ich logo) a takuto verziu puzdra
tam nakreslenu nemaju.
a tie odchadzaju jedna radost.

1. ako sa vola to puzdro - takmer TO220 ale s nozickami do trojuholnika
?
2. je mozne kupit nieco take od IR, ale v skutocnosti nie od IR, nejaky
smejd ?

p.rosko

btw. mam na stole takmer funkcny menic pre 3f AC motor, riadeny
atmega8+winavr, 400W motor sa kruti jedna radost :) (teda nie teraz kua)