Menic ve svitilne pro Luxeon

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Říjen 13 10:19:57 CEST 2006

Zrovna o nejake LED baterce a LED celovce uvazuji, muzete nejakou doporucit,
je tu jiz toto tema?
Pozadavky, idelalne moznost pouzit NiMHh clanky..

http://www.eobchodnidum.cz/ebaterie/svitilny/bateria-led-light/bateria-led-l
ight---fl-1070.html
Koukam tento obchod nenabizi slevu zadarmo, nase cena 400 bezna cena 360
usetrite -40 :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Friday, October 13, 2006 10:08 AM
To: HW-news
Subject: Menic ve svitilne pro Luxeon

Potreboval jsem nejakou svitilnu a jelikoz ty s luxeonama uz docela
spadly na cene koupil jsem toto
http://www.bateria.cz/produkty/svitilny-/novinka---svitilny-bateria-led-ligh
t---1-wattove/bateria-led-light---fl-1070.html

Musim rict, ze mechanicky je opravdy kvalitni - vsechno bytelnej dural.

Prestoze me prodavac ujistoval, ze tam je menic (to jsem mu i veril -
dva suchace jsou na luxeona malo) a na dve NiXX to pojede tak ani nahodou.

Svitilna se mi libi a tak jsem se rozhodl, ze se ji podivam na zoubek.
Nasel jsem v ni menic tohoto zapojeni:
http://www.cncnet.info/storage/menic.gif coz je temer presne to co ma
Belza na svejch strankach http://www.belza.cz/ledlight/ledm.htm obrazek c.1.

Bohuzel ten menic nabiha az od cca 2.6V. Mate nekdo nejaky napad jak mu
pomoci aby chodil od nizsiho napeti? Jsou tam nejake SMD tranzistory
jeden oznaceny M6 a druhy J3Y. Ten M6 jsem snad nejak urcil, ale ten J3Y
vubec nevim co je zac. V tom menici je odpor do baze 7R5 a v RC clanku
5k1. Ted to zapojeni vicemene kopiruje na LED vstupni napeti (na
osciloskopu je to jen lehce zvlnene), ale sviti to preci jen o neco vic
nez kdyz to zapojim natvrdo.

Nicmene mam takove obavy, ze na nejakych 300mA to bude asi slabe. Ale
stacilo by mi i tak jak to sviti ted, ale na NiXX.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info