Reklamace PC

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Pátek Říjen 13 08:15:37 CEST 2006

Spis je v haji karta nebo monitor
Neco podobneho mi s LCD delala jedna gr. Karta

U techhle "znacek" je to asi beznej postup zatim jsem se s tim setkal asi vsude
Lidi chodej ze jim to v servisu ani nedokazou opravit a ze oprava stoji tolik a tolik kdekoli jinde
Tak jim koupim v promocompu della Xkrat vykonejsiho za cenu te opravy a v zivote si nestezujou
Cena je tak smesna ze se dalsi zaruka neresi

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Zdenek
Sent: Friday, October 13, 2006 8:07 AM
To: HW-news
Subject: Reklamace PC

Zdravim.
Kolega si koupil od Comforu PC sestavu s LCD monitorem. Od zacatku ma problem s lehce se tresoucim obrazem. Nastavene rozliseni odpovida nativnimu, pokusy o nastaveni karty i LCD nevedly ke zlepseni. Efekt je nejvyraznejsi pri zatizeni (kopirovani z HDD, z CD). Ze by zdroj?

Behem mesice mu dvakrat odesla zakl. deska (vymena v zaruce), podruhe i se zdrojem. Opravu mu odmitli zapsat do zar. listu s tim, ze to eviduji ve svem pocitaci. To je obvykly pristup?

Zdenek