kompresor z lednicky

OK1IA ok1ia@seznam.cz
Pátek Říjen 13 07:18:17 CEST 2006

Používám kompresor ze stare lednice asi 20 let - foukám gumy na dvanáctset
trojku a bicykl . Je to v pohodě.
Chladivo tehdy odešlo doma samo...olejový filtr nepoužívám.
Nafouknutí prázdné pneu trvá mnohem déle než u pumpy - ale není kam spěchat
a tlak to dá velký.
Někdo v servisu mi říkal, že 6 atmosfér - sám jsem to neměřil - teda jen u
Pneu do tří atmosfér.
Honza.

Proto bych je chtel pozadat o odpovedi na tyto otazky:

Lze takto pouzit vsechny bezne kompresory ?
Co udelat s chladivem ?  Vypustit do vzduchu ?
Jaky tlak je takovy kompresor schopny dodat ?
Jake mnozstvi vzduchu kompresor doda za nejaky cas ?

diky  Ondra