kompresor z lednicky

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Říjen 12 23:25:35 CEST 2006

No, já míval za rohem jednu firmu, která lednice opravovala a vždycky se
jí za barákem válela fůra neopravitelných lednic ze kterých recyklovali
náhradní díly.
Poslední kompresor jsem získal normálně ve sběrném dvoře, kam jsem
zašel, zeptal jsem se, zda si mohu z lednice vytáhnout kompresor a bylo
mně řečeno, že musím počkat, neboť je v nutné z nich ekologicky
odstranit chladivo. Tak jsem je poprosil, jestli by se to chladivo
nedalo ekologicky odstranit co nejrychleji nebo jestli mám přijít třeba
zítra a že bych klidně za něj i něco zaplatil a vytáhnul jsem kilo.
Ten chlapík něco zahulákal někam směrem k baráčku, za chvíli přišla
taková přišpiněná existence která fikla trubičky kleštěma a bylo
vymalováno. Se slovy "vyšroubovat si ho musíte ale sám" chlapík sebral
kilo a šel si po svých.

Zdraví PavelK