USART nebo sw UART na PIC

Tomas Mainzer t.mainzer@gmail.com
Čtvrtek Říjen 12 13:42:10 CEST 2006

UART = asynchonni
ASART = volitelne asynchonni ci synchronni
odchylka 0.16% je naprosto OK (zalezi na realizaci prijmu obou stran, ale
odchylka do 2% byva jeste v poradku).
(uplne teroreticke maximum odchylky mezi vysilaci/prijimaci stranou je tesne
pod 5%, nad touto hranici to fungovat urcite nebude).
T.M.

----- Původní zpráva -----
Od: "Zapletal Martin" <zapletal@inoma.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 12. října 2006 13:03
Předmět: USART nebo sw UART na PIC

Omlouvam se za zacatecnicky dotaz ale rad bych vedel jaky je v principu
rozdil mezi komunikaci pomoci USART a UART. Ucim se na PIC16F627A a dle
datasheetu by mel na RB1-2 mel byt USART. Jak moc dulezita je hodnota
krystalu a kondiku? MicroPascal mi pise ze pro 9600Bd a 10Mhz bude chyba
prenosu 0,16%. To jako bude rozbijet data? Zjistil jsem ze nejpresnejsi by
to melo byt s hodnotou krystalu 11,0592.

dik
Martin