RE: [OT] Vakuová komora - dokončení

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Říjen 12 02:43:37 CEST 2006

Čistě jako laik, nebylo by zrovna na tohle lepší použít opačný postup ?
Tedy zalévání pod tlakem místo ve vakuu ? Pokud vím, tak při amatérském
či poloprofesionálním odlévání dílů pro plastové modely se materiál na
formy kvůli bublinkám vakuuje a při nalití pryskyřice se naopak tlakuje,
aby licí hmota vyplnila všechna místa a bublinky se zmenšily.

Zdraví PavelK