Prepinac smeroviek- Ford Mondeo - akutne

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Říjen 11 21:26:18 CEST 2006

> dakujem za vase reakcie. nakoniec sa mi to predsa len podarilo.

Vetsina techo prepinacu jde pri trose sikovnosti slozit, pruser nastane
pouze v pripade, ze neco zlomite nebo nejaka pruzinka vyskoci neznamo kam.

> islo o roztiahnute fastony, do ktorych sa ten bazmeg zapchava.

Jojo casto clovek na zacatku neco prehledne.

> No jak který knížky. Například i pro favorita vyšly dobrý (Andrt,
> Malina) a špatný knížky (Cedrych - prakticky každá kapitola končí
> slovy "opravu přenecháme odbornému servisu").

> Jako vlastnik tehoz auta stejne stareho pripojim : 5. Nakres není ani
>  v Etzoldovi.

Rozkresleni jednotlivych prepinacu nenajdete ani v original dilenskych
priruckach natoz v knihach od Etzolda apod. Jde o dily jinych firem nez
automobilky a kupuje se to jako cely dil, proto o tom i dilenske
prirucky mlci, pouze uvadi montazni mista, postup (de)montaze a zapojeni
svorek. Ve schematech jsou schematicky rozkresleny jednotlive kontakty a
jejich mechanicke vazby ale to je vse. Takto podrobny popis nebyl ani ve
starych knizkach ke Skoda 1000 - 120.

> Muzu potvrdit, tyhle knizky jdou z kopce. Pomalu je tam uz jenom jak
>  vymenit olej a pojistky.

Bohuzel je to tak, chapu ze pri cim dal vyssi slozitosti neni mozno dost
dilu opravit ale to, ze uz casto chybi treba popis banalit typu vymeny
filtru ktery je uz 30let vicemene podobny apod. me zarazi

> posilam rady od mojeho kamose "mondeaka" :-) tomik.

> 3. at se nevrta v necem, co pak neumi slozit :-)

Vzhledem k tomu, ze vim o ktereho kamose jde a znam jej velice dobre tak
si dovolim poznamku, ze to rika ten pravy :-)

> 2. zkusil bych vrakoviste, bude jich tam dost, tohle moc neodchazi.

To by se divil, nevim jak Mondeo ale v nekterych vozech jsou kontakty
namahane primo proudem pro svetla bez rele a to se podepisuje na jejich
zivotnosti. Stejne tak plastove dily.

Pavel