Perlicka - topime faktorialem (ja konkretne z 1.200.000)

"Ing. Tomáš Halabala" tomas.halabala@iol.cz
Středa Říjen 11 20:19:28 CEST 2006

Jen pro upřesnění, aby tady někteří z Vašeho výkladu nebyly vyděšení co
to mají doma za žrouta. Sice píšete, že Vám UPSka ukazuje 190W, ale
teoretický výkon 6,5kW máte hodně přemrštěný.
Žádná sestava není tak blbě dimenzovaná, že by trvale využívala plný
výkon zdroje. To by neměla ani krátkodobě. To by musely jet naplno
všechny procesory v PC, disky, optické mechaniky, plně zatížené všechny
USB a kdo ví co ještě, aby byl výkon zdroje využitý z větší části. Vždy
musí být rezerva na špičkové zatížení (roztáčení disků apod.) jinak by
počítač zkolaboval a byl nestabilní. Já odhaduji, že nebude celkový
příkon větší jak 4kVA.

Tomáš