Perlicka - topime faktorialem (ja konkretne z 1.200.000)

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Říjen 11 12:07:54 CEST 2006

Pavel Kadečka napsal(a):
> Pro zajímavost - jak velká je to místnost?
>
> Jinak by mě zajímalo, jestli na těch kompech jde pak aspoň trochu něco dělat.
>
> P.K.

No mistnost je docela velka cca 4x8m a sedi tu normalne 5 lidi (dnes 4).

Tak jsem to jeste jednou prosel a spocital ty zdroje v PCckach:

2x server 2x1kW
1x server 450W
2x PC 450W
3x PC 250W
5x LCD
1x CRT
7x UPS
-------------------
teoreticky prikon cca 6.5kW

Dival jsem se u sebe (Dell GX280 - DualCore P4 2.6GHz) na vytizeni a ac
jsem byl presvedcen, ze na Win XP se nemuzou dve jadra uplatnit tak jede
 jedno jadro na cca 75% a druhe cca 25%. S tim, ze pri bezne praci to
vubec nepoznam - druhe jadro naskakuje obcas k 60%. Dle UPSky kalkulacka
zvedne prikon z 90W na 190W prikonu.

Na jednojadrovych procesorech se opravdu nic delat neda (to se ale po
mesici drnceni sbijecek neda i tak). Na server (4 CPU) jedou procesory
cca kazdy po 25%. Prikony nevim. Subjektivne ztratu vykonu nepozoruju -
jen zacly hucet vetraky.

Vcera jsme meli rano 14stC a dotahli jsme to v poledne na 22stc. Dnes
bylo 16 a mame 23.5stC.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info