Prepinac smeroviek- Ford Mondeo - akutne

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Středa Říjen 11 11:33:51 CEST 2006

prosim o rychlu pomoc, zacali mi blbnut smerovky na Forde Mondeo, tak som sa
na to pozrel.
samozrejme, nedari sa mi to zlozit, takze keby nahodou sa u niekoho nasiel
nakres tejto packy, zachrani a usetri ma pravdepodobne 4500 Sk. najhorsie na
tom je, ze potrebujem ist na dlhsiu cestu (co bol aj dovod opravy) a
potrebujem, aby tie smerovky fungovali. som si isty, ze kontakty su uz v
poriadku, len to neslo fotit pri rozobrani, preto ze ti pruzinky vyskakovali
jedna radost.
ak je to dolezite je to Ford Mondeo Combi, r.v. 98

dakujem za kazdu pomoc.

OK