OT:hifisti delaji kabel.....

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Říjen 10 22:21:33 CEST 2006

Toto mne dostalo, to sem musim hodit:
DALŠÍ TESTY
Tak jsem včera zase poslouchal, dynamické věci i pomalejšího Nohavicu.
Zkušenosti jsou pořád stejné, Mám zapojenu RG62 I a zni to velmi HiFi
hluboké precizní basy a takové nádherně zaoblené výšky a středy s
krásným "odstinem". Ovšem po přehození kabelů za RG62 II nastává
vystřizlivění. Basy zůstavají, ale těch detailů co tam přibude ! Nejen
na výškách, kde trubka je opravdu ostrá trubka, kdy úder činelů má
kontury a stejně tak klavír je opravdu klavír. Kytary mě teď dostávají
do extáze slyším každý dozvuk struny i jeji zastavení. A basy - ty
jsou subjektivně menší - ale je to tím, že přestaly HUČET. Nevím jak
to popsat, ale sposta detailů, z neurčitého dunknutí v nohavice se
najednou stal ten malý bubínek - vždyť to znám z hudebky  Prostě
spousta detailů. Dokonce mě zaujal i nějaký klasický zpěv a jiné žánry
- zni to velmi přirozeně a příjemně. A znovu musím zdůraznit, že to
vypadá jakoby se vyměnilo CDečko ! Ty basy bych asi popsal takhle RG62
I je jako když dáte ježka do pytle - vypadá velký, ovšem když ho
vndáte tak je menší a má spoustu bodlinek - stejně tak ty basy -
vypadají menší, ale když poslouchám tak tam chybí jedině hučení a
právě tím je lépe slyšet co se tam doopravdy děje

ps. Xavian xn125 II fakt umí, a nejsou to žádné kyble, když jím to
dodáte tak umí zahrát i nepříjemné výšky typu výjek z trubky  a ani
detaily a dynamika basů jim není cizí - jen jim to musíte dodat

Hezky vecer,
Marek