RE: jak zvetsit dosah u bezdratove mysi?

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Úterý Říjen 10 19:14:44 CEST 2006

> Nemam tu kalkulacku, ale nebude to ani 2.8m coz je s bidou pres ten zachod.

Jojo, přestřelil jsem.

Díval jsem se na fotografie. Dělá to na mě dojem, že na plošňáku jsou dva závity smyčkové anteny, jeden nahoře a druhý dole. Smyčková antena je rezonanční obvod, jehož ostrost závisí na odporu smyčky. Vsadil bych se, že C33 a C34 budou tvořit se smyčkou rezonanční obvod a zároveň kapacitní dělič, který smyčku přizpůsobují k vstupnímu zesilovači. Řešením je smyčku přešmyknout prodloužit a pozměnit ty dva kondenzátory.

Přítel Google dodá jistě spoustu informací po zadání hesla "receiving loop antenna".

Hodně zdaru,
   Vojta Bubník