Nahrada monitoru

Jan Naiser hw@tua.cz
Úterý Říjen 10 18:13:00 CEST 2006

Preji pekny den,

CNC BIMA 100 pouziva 10" color monitor, ktery nam odesel. Samozrejme nemam
jediny kus schematu ke stroji a domluva s nemeckou firmou neni zrovna
nejlepsi. Podle kusych informaci, ktere se mi podarilo zjistit, by mel jit k
zarizeni pripojit klasicky monitor od PC, ale asi ne VGA, nybrz neco
starsiho. Otazka je, jak? Resp. jak se neceho chytit nebo domerit (a cim)
tak, abych se vubec dopatral, co je to za monitor a co do nej leze za
signaly?

Na monitoru je udaj 26 kHz a je pripojeny pomoci konektoru s 8-mi vodici.
Klasicka VGA to tedy asi nebude.

Mate nekdo nejaky napad, jak na to?

Monitor, podle obsluhy zacal odchazet postupne tak, ze se obraz posouval
dolu, az zmizel uplne. Da se z toho poznat, co asi mohlo odejit?

Diky, Honza.