PIC-18 - structura - externi pamet

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pondělí Říjen 9 17:38:41 CEST 2006

> Na programu nize je videt ze v tom HT-Soft ma trosku chaos.
> 1) Pokazde testuje adresu a podle toho se urcuje zapis vnitrni/externi
> pamet.

Jak mate nastavene optimalizace? Nemuze to byt tim, ze nemate zapnute
assembler optimizations nebo prilis nizkou uroven optimalizaci? Kdyztak
napiste na support@htsoft.com, at se na to podivaji.

> 2) Sekvence zapisu je prapodivna:
>     tblwt  *
>     tblrd  +*
>     tblwt  *-

Je to prekladane tak, aby po zapise ukazoval pointer na stejne misto
jako pred nim. Vetsinou to tak preklada, co jsem si mel moznost
vsimnout. Proc je to ale prelozeno do trech instrukci mi neni uplne
jasne. Mozna jde o zamer (treba osetreni nejake erraty), nevim. Zkuste
zmineny support, jsou ochotni a rychli. Pokud nemate licenci, nevadi,
jen budete mit mensi prioritu, ale odpovedi se Vam dostane vzdy.

Lukas Grepl