mono x stereo

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Pondělí Říjen 9 16:26:02 CEST 2006

Měl jsem podobný problém a tady v konfeře jsem dostal radu, použít aktivní
sumátor. Málo měřitelné přeslechy to mít bude, ale zase tak jednoduchý
problém to IMHO není. Ve Vašem případě použijete samozřejmě jen jeden OZ.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Aleš Filip" <konference2@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 09, 2006 3:11 PM
Subject: mono x stereo

Dobrý den,

  Mám z výstupu zvukové karty z PC vytaženou rozdvojku na stereo
  repráky, a do mono televize. Když propojím na jacku do TV levý a
  pravý kanál natvrdo, tak mi samozřejmě hrají i repráky mono. Nějak
  mne vůbec nenapadá, jak to co nejjednodušeji zapojit, aby repráky
  hrály stereo, a do TV šly oba kanály. Poradíte mi někdo?

--
Aleš Filip    ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic