Drziak na akumulatory

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Říjen 9 14:58:52 CEST 2006

Ahoj,

> Mám něco jako je tohle (ale jen na 4 baterky, tohle je na 10, ale
> provedení kontaktů mám přesně takové):
>
> http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=002-030&lk=&sk=&pict=&ja
> z=
>
> P.K.

No je to presne to, co som mal doma, len na 4 baterky. Napad s cinom, je
dobry, ja som ho realizoval tiez. Zial mojou neznalostou som tri
nakontaktoval dobre, zial stvrty sa mi podarilo odtavit, nakolko tam je len
slabunka vrstva plastu, ktory drzi kontakt. Keby som ten kontakt pred
pajkovanim nejako zafixoval, asi by som ho neodtavil. Ten plast sa topil
ako divy...

No nic to, ak by existoval nejaky drziak z ineho plastu, tak si ho kupim.

Andrej

Hľadáš DOM – BYT – POZEMOK – KANCELÁRIU ?
http://www.reality.sk