Příkon akumulátorové vrtačky

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Říjen 9 14:48:10 CEST 2006

Tak ja to tak pred rokem zkousel s PC  zdrojem Moretec 200 W ( AT) .
Bohuzel na 12V vetvi to neslo, pri zapnuti vrtacky se zdroj vypinal (
vysadil) asi zapracovala proudova ochrana ) a uz jen tise "vrcel".... Po
zapnuti a vypnuti zdroje zas nabehnul. 5V vetev OK , ovsem vykon 12 V
vrtacky maly. Nakonec jdem to vyresil dvema stejnymi zdroji , 5V vetve v
serii. To chodilo  v beznem provozu vrtacky OK. Pri zablokovani
sklicidla, ovsem opet vypinala proudova pojistka, casem cim dal casteji.....

Nakonec me to tak stvalo ( stav, kdy se sklicidlo s vrtakem zakousne a v
podstate stoji je vic nez casty) tak jsem vzal 300W toroid na halogenky
4 schotky a 68000mF elyt a je to OK.
Sice napeti je naprazdno okolo 17 V ale vrtacce to zjevne nevadi.
Napajim ji tou nejtlustsi dvoulinkou ( asi 6m) a ten elyt 68G je v
krabicce misto baterii.
Jinak odber tyhle Narex - ky  (ASV12BE)  je pri beznem vrtani okolo 5-14
A  , kdyz je sklicidlo zablokovane tak 32A.