Detekovani prijimace TV

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Říjen 9 09:03:25 CEST 2006

Bylo by to moc jednoduche a vzniklo by spousta nezamestnanych uredniku.
Andel

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 09, 2006 7:16 AM
Subject: OT: RE: Detekovani prijimace TV

ted jsem koukal na zpravy, jak na slovensku chteji vybirat TV poplatky z
"elektromeru". argument jejich misnistra byl, ze na divadlo taky prispivaji
vsichni a preci tam vsichni nechodi :-) jenze divadlo jede z rozpoctu, pane
ministre :-) tak proc ma TV a rozhlas poradat takovou komedii s vybiranim
atd. ? vubec nachapu proc ty poplatky proste nevezmou z rozpoctu, jako na
jine vseobecne prospesne veci, ktere musime take platit vsichni ?
v cem spociva to "kouzlo" tohle vybirat ?
tomik.