OT zateplovani

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Pondělí Říjen 9 08:21:49 CEST 2006

Rad bych se také k zeptal když uz tu bezi tohle tema.
Proc se desky lepi pouze na okrajích a castecne ve stredu? Chapu to pokud je podklad neprilis rovny a timto postupem se nerovnosti daji zamaskovat. Na rovnem a cistem podkladu ale k tomu nevidim důvod (zjevne ale nejaky je). Proc se tedy nelepi desky EPS na celou plochu jako napr. dlazba?
Dekuju za odpověď
Petr