Re: Příkon akumulátorové vrtačky

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Říjen 8 22:55:39 CEST 2006

Pocitacovy zdroj by to mel utahnout. Jen se nevejde do vrtacky do prostoru
pro baterky a vrtacka bude muset mit trochu tlustsi snuru :-) Mozna by
vrtacce nevadilo zvlnene napeti - toroidni trafo 50W pro halogenky + diody.
Trafo je kratkodobe dost pretizitelne a trafa Tronic maji vratnou tepelnou
ochranu. To by se mohlo vejit i misto tech baterek.
Andel

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 08, 2006 10:33 PM
Subject: Re: Příkon akumulátorové vrtačky

Hezký večír,

    důležité je při chodu do zátěže a také při kousnutí. Většinou se
nebavím tím, že točím vrtačku jen tak na prázdno. Mám pocit že vrtačky
jedou dost času prostě přes jmenovitý výkon.

    Pokud to je 10A tak takový zdroj zrovna nemám. Takže jedině stvořit
a nebo to připojit na staniční baterii :-D

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!