Detekovani prijimace TV

racek Jozef_Racek@tempest.sk
Neděle Říjen 8 22:39:06 CEST 2006

Profi hladace naozaj takto funguju + maju koherencny detektor s
vysielanym signalom a prepinanie prijmu na 2 a 3 harmonicku vysielanej,
cim zvysuju odolnost voci ruseniu a inym zdrojom.
Dokaze to detekovat nie iba PN prechody, ale aj styk 2 kovov ( da sa
najst napr. krabicka kanzelarskych spiniek v gauci ).
Cvicene ucho rozozna polovodice od styku kovov priamo zo zvuku zaznejov.

Vysielanie je niekde okolo 1-1,5 GHz, prijima sa 2 a 3 harmonicka.

Dodo