OT: jaky MP3 prehravac

Vladimír Andel vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Říjen 8 21:41:18 CEST 2006

Tak to nechapu. Myslel jsem ze vsechny MP3 dekodery hraji stejne a pak uz je tam jen zesilovac a na tom snad v 21. stoleti neni co zkazit. A pokud jo, tak vyrobce uz musi poradne setrit.
Strasne nemam rad rozdelovani veci na "znackove" a "neznackove". Kdyby vyrobci ke vsemu psali technicke parametry (frekvencni charakteristika, zkresleni), asi by byl vyber jednoduchy. Takhle opravdu nezbyva nez doufat ze ten znackovy prehravac bude lepsi.

Andel
  ----- Original Message -----
  From: Majodi
  To: HW-news
  Sent: Sunday, October 08, 2006 9:26 PM
  Subject: Re: OT: jaky MP3 prehravac

  Dobrý den,

  Bol som prekvapeny rozdielom kvality prehravania pri mp3 Teac a Microstar (tusim).

  Reklamoval som jeden a bola mi poskytnuta nahrada Microstar. Nevyskusal som ho a jednoducho zobral, mal radu funkcii naviac oproti tomu reklamovanemu tak som sa nenamahal. Na moje zdesenie hral uplne na*ovno. Fakt otrasne. Urcite tuto cast nepodcenujte. Nehra mp3 ako mp3. Equalizer mal prednastavene totalne nepouzitelne parametre. Nastastie predajca bol seriozny, Microstar zobral naspat a vyboxoval mi nahradneho Teaca.

  Nema radio ale hra solidne. Samozrejme pouzitie ako USB key.

  Moja rada. Nepodcenujte kvalitu prehravania. Su v tom fakt velke rozdiely. Vyskusajte si ho a az potom sa divajte na cacky macky.

  S pozdravom,

   Majodi

   Majodi@Centrum.cz