OT: jaky MP3 prehravac

Sobota Říjen 7 11:36:01 CEST 2006

Hezký den,

    to co chcete splňuje téměř beze zbytku můj Thomson LYRA PDP2662S.
Umí adresáře, umí playlisty, umí ekvalizér, náhodný výběr, umí fungovat
jako disk (také se tak hlásí). Napájí se jednou AA baterií a vydrží na
ni dlouho. Jediné co asi je problém je velikost, ale já jsem chtěla
větší přístroj, má nádherný displej s modrým světlem a je bezvadně
čitelný. Nemá rádio ani nahrávání, ale to také nepotřebuju. Měl by být
"vodotěsný" ale ve štítu je napsáno IP01 což mi trošku nesedí ... Také
má stopky, měřič kalorií a jako bonus snímač tepu :-)

    Jako jedinou nevýhodu vidím jeho malý výkon do sluchátek, ale to je
věc názoru.  Stál v Globusu necelé 2kKč.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!