Neco jako PoE

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Říjen 7 00:29:19 CEST 2006

To bude nejaky kvalitni WiFi kousek, kdyz nema ani solidni zdroj a je napajen primo z 3.5V DC adapteru.
Doporucuji poridit nejaky jiny, i takovy Ovislink 5460 ma integrovany step-down menic a lze ho v pohode napajet libovolnym napetim mezi 16 az 9V.
K napajeni, bezne pouzivame dva volne pary v UTP k napajeni a  neni s tim zadny  problem.

>Zdravim, mam teoreticky dotaz. Mam WiFi AP, ktere je na strese, ale
neni tam k dispozici napajeni. Zkouseli jsme tahat napajeni po dvou
parech UTP, jenomze delka z rozvadece k jednotce je asi 30m. Na konci
vedeni je sice 3.3V (samotny adapter dava na prazdno 3.5V), ale
jednotka se odmita nabootovat.

Vim, ze existuje neco jako Power over Ethernet, ale bylo by mozne,
vzit originalni adapter (3.3V, 3A) nejakym zarizenim 3.3V
'transformovat' treba na 50V (step-up menic), poslat po UTP a na konci
onech 50V srazit opet na 3.3V? Nepredpokladam, ze samotna jednotka bude
brat z adapteru maximum 3A, ale o neco mene (aby to pokrylo ztraty).

Na internetu jsem videl prodavat ruzna zarizeni, od pasivnich (kde po
UTP jelo to co lezlo z adapteru), po falesne PoE kde se pouzivalo 12V
az po skutecne PoE. Cenove asi od 600Kc po 1500Kc.

V podstate mi jde o to pouzit original adapter s predpokladem, ze
jednotka nebere maximu co je adapter schopen dodat.